Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma uue tegevjuhi eesmärk on viia jaekett taas kasvule
Mai alguses Prisma Peremarketit juhtima asunud Ilkka Alarotu rääkis intervjuus, et praegu toimub aktiivne strateegia koostamine, et panna paika Prisma Peremarketi uus kasvustrateegia.
Alarotu ütles, et tema ülesanne Eestis on müügi arendamine ning selle nimel hakkavad nad koos võitlema. „Näen kasvu just uute kaupluste avamises ning 2021. aastal plaanime avada kolm uut kauplust.“
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.