Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma uue tegevjuhi eesmärk on viia jaekett taas kasvule
Mai alguses Prisma Peremarketit juhtima asunud Ilkka Alarotu rääkis intervjuus, et praegu toimub aktiivne strateegia koostamine, et panna paika Prisma Peremarketi uus kasvustrateegia.
Alarotu ütles, et tema ülesanne Eestis on müügi arendamine ning selle nimel hakkavad nad koos võitlema. „Näen kasvu just uute kaupluste avamises ning 2021. aastal plaanime avada kolm uut kauplust.“
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.