Autor: Hando Sinisalu • 22. september 2020

Martin Roll: Uniqlo edu saladus on nende tagasihoidlikkus

Tunnustatud Aasia brändide ekspert ja Kaubanduse Aastakongressi esineja Martin Roll rääkis intervjuus, et Uniqlo tagasihoidlikkus ja rõhutatult lihtsus võlub tarbijaid ning see ongi nende edu saladus.
Martin Roll

7. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil esinev Martin Roll rääkis, et Aasia brändid on kogu aeg vaadanud Lääne brändidele alt üles, kuid nüüd on olukord muutumas. Hiina tarbijad ei vaata enam Lääne brände varasema imetlusega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Sigrid HiisKaubandus.ee toimetajaTel: 5681 4070