• 22.09.20, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Martin Roll: Uniqlo edu saladus on nende tagasihoidlikkus

Tunnustatud Aasia brändide ekspert ja Kaubanduse Aastakongressi esineja Martin Roll rääkis intervjuus, et Uniqlo tagasihoidlikkus ja rõhutatult lihtsus võlub tarbijaid ning see ongi nende edu saladus.
Martin Roll
  • Martin Roll
7. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil esinev Martin Roll rääkis, et Aasia brändid on kogu aeg vaadanud Lääne brändidele alt üles, kuid nüüd on olukord muutumas. Hiina tarbijad ei vaata enam Lääne brände varasema imetlusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele