Moehiiglane H&M teatas, et teenis kolmandas kvartalis enne maksude mahaarvamist 2,26 miljardit Rootsi krooni kasumit, mis ületas analüütikute keskmist 2 miljardi krooni suurust kasumiprognoosi, kirjutab Dagens Industri.
„Tänu hinnatud kollektsioonidele ning kiiretele ja jõulistele meetmetele jõudsime kasumisse juba kolmandas kvartalis. Meie töötajad on teinud suuri jõupingutusi kiireks taastumiseks. Kuigi väljakutsed pole kaugeltki möödas, usume, et oleme halvima selja taha jätnud ja näeme häid tingimusi kriisist tugevamaks väljumiseks," kirjutas H&Mi tegevjuht Helena Helmersson raportis.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.