Moehiiglane H&M teatas, et teenis kolmandas kvartalis enne maksude mahaarvamist 2,26 miljardit Rootsi krooni kasumit, mis ületas analüütikute keskmist 2 miljardi krooni suurust kasumiprognoosi, kirjutab Dagens Industri.
„Tänu hinnatud kollektsioonidele ning kiiretele ja jõulistele meetmetele jõudsime kasumisse juba kolmandas kvartalis. Meie töötajad on teinud suuri jõupingutusi kiireks taastumiseks. Kuigi väljakutsed pole kaugeltki möödas, usume, et oleme halvima selja taha jätnud ja näeme häid tingimusi kriisist tugevamaks väljumiseks," kirjutas H&Mi tegevjuht Helena Helmersson raportis.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.