• 05.10.20, 12:05

Kaupluseketi müük pani seitsmeks aastaks vaidlema

Jahipauna kaupluste ümber puhkes aastatepikkune äritüli, kui ettevõtjad Rait Viitkar ja Markko Masso veensid Jahipauna omanikud müüma firma aktsiad nende ettevõttele, kuid jätsid siis nende eest suure osa maksmata. Tagantjärele arvavad mõlemad pooled, et said petta.
Sulev Reinpuu käis koos teiste endiste Jahipauna omanikega seitse aastat kohut kunagise koostööpartneriga, kes ostis nende firma ära, kuid ootas 70% hinnaalandust.
  • Sulev Reinpuu käis koos teiste endiste Jahipauna omanikega seitse aastat kohut kunagise koostööpartneriga, kes ostis nende firma ära, kuid ootas 70% hinnaalandust.
  • Foto: Andras Kralla
"Nad arvasid, et äkki saavad poolmuidu midagi,“ tõdes Jahipauna üks endistest omanikest Sulev Reinpuu. Tema sõnul proovisid Viitkar ja Masso õnne, kas neil õnnestub jätta 70 protsenti kokku lepitud hinnast maksmata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele