• 09.10.20, 10:51

Rimi ostudirektor: taimsed tooted on jaekettidele hea ärivõimalus

Põhjamaade toiduinnovatsiooni ja taimetoidu sektori konverents Food Innovation Summiti esinejad leidsid, et taimetoit pole enam kaugeltki nišiteema ja et taimsetesse toodetesse investeerimine on hea ärivõimalus.
Rimi ostudirektor Maris Rannus
  • Rimi ostudirektor Maris Rannus
Osalejad olid ühel meelel, et taimseid tooteid ei tasu turundada mitte taimetoitlastele, vaid kõikidele elanikkonna segmentidele. Rimi ostudirektor Maris Rannus tõdes, et juba praegu on peamised taimsete toodete tarbijad fleksitaarlased ehk lihavähendajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele