Baltika pühendub edaspidi enda tegevuse vaid ühe naisterõivaste brändi arendamisele. Baltika Groupi juhatuse liikme Flavio Perini sõnul saab see bränd olema kindlasti nooruslikum, naiselikum ja stiilsem.
„Täna avalikustatud 3. kvartali ja 9 kuu majandustulemused kinnitavad, et AS Baltika otsustav restruktureerimine on avaldanud ettevõtte tulemustele positiivset mõju," kommenteeris tulemusi Perini. Ta rääkis, et nende esmane ja kõige olulisem ülesanne järgmise pooleteise kuni kahe aasta jooksul on luua finantsiliselt stabiilne ja kasumlik ärimudel. "Tänu ulatuslikule ja laiapõhjalisele kulude kokkuhoiule viimastel kuudel on head väljavaated, et me oma peamist eesmärki täidame juba sel aastal," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.