Autor: Kaubandus.ee • 16. oktoober 2020

Baltika jätkab ühe naisterõivaste brändiga

Baltika pühendub edaspidi enda tegevuse vaid ühe naisterõivaste brändi arendamisele. Baltika Groupi juhatuse liikme Flavio Perini sõnul saab see bränd olema kindlasti nooruslikum, naiselikum ja stiilsem.
Flavio Perin

„Täna avalikustatud 3. kvartali ja 9 kuu majandustulemused kinnitavad, et AS Baltika otsustav restruktureerimine on avaldanud ettevõtte tulemustele positiivset mõju," kommenteeris tulemusi Perini. Ta rääkis, et nende esmane ja kõige olulisem ülesanne järgmise pooleteise kuni kahe aasta jooksul on luua finantsiliselt stabiilne ja kasumlik ärimudel. "Tänu ulatuslikule ja laiapõhjalisele kulude kokkuhoiule viimastel kuudel on head väljavaated, et me oma peamist eesmärki täidame juba sel aastal," sõnas ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700