Baltika pühendub edaspidi enda tegevuse vaid ühe naisterõivaste brändi arendamisele. Baltika Groupi juhatuse liikme Flavio Perini sõnul saab see bränd olema kindlasti nooruslikum, naiselikum ja stiilsem.
„Täna avalikustatud 3. kvartali ja 9 kuu majandustulemused kinnitavad, et AS Baltika otsustav restruktureerimine on avaldanud ettevõtte tulemustele positiivset mõju," kommenteeris tulemusi Perini. Ta rääkis, et nende esmane ja kõige olulisem ülesanne järgmise pooleteise kuni kahe aasta jooksul on luua finantsiliselt stabiilne ja kasumlik ärimudel. "Tänu ulatuslikule ja laiapõhjalisele kulude kokkuhoiule viimastel kuudel on head väljavaated, et me oma peamist eesmärki täidame juba sel aastal," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.