• 20.10.20, 11:42

Barbora.ee: Üle poole ostjatest teeb tellimuse mobiilis

Toidu- ja esmatarbekaupade poe Barbora.ee kasutajastatistika kohaselt on viimase kahe aastaga mobiiltelefon muutunud eelistatuimaks tellimisvahendiks.
Barbora.ee
  • Barbora.ee
"Barbora käivitamisel 2018. aasta oktoobris oli eelistatuimaks seadmeks veel arvuti, kuid täna näeme, et ka toidu ja muu esmavajaliku tellimine kolib üha enam mobiiltelefoni - kõigist tellimustest üle 55 protsendi, järgnevad lauaarvuti 41 ning tahvel ligi nelja protsendiga" rääkis Barbora.ee tegevjuht Kirke Pentikäinen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele