• 20.10.20, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Barbora.ee: Üle poole ostjatest teeb tellimuse mobiilis

Toidu- ja esmatarbekaupade poe Barbora.ee kasutajastatistika kohaselt on viimase kahe aastaga mobiiltelefon muutunud eelistatuimaks tellimisvahendiks.
Barbora.ee
  • Barbora.ee
"Barbora käivitamisel 2018. aasta oktoobris oli eelistatuimaks seadmeks veel arvuti, kuid täna näeme, et ka toidu ja muu esmavajaliku tellimine kolib üha enam mobiiltelefoni - kõigist tellimustest üle 55 protsendi, järgnevad lauaarvuti 41 ning tahvel ligi nelja protsendiga" rääkis Barbora.ee tegevjuht Kirke Pentikäinen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele