Toidu- ja esmatarbekaupade poe Barbora.ee kasutajastatistika kohaselt on viimase kahe aastaga mobiiltelefon muutunud eelistatuimaks tellimisvahendiks.
"Barbora käivitamisel 2018. aasta oktoobris oli eelistatuimaks seadmeks veel arvuti, kuid täna näeme, et ka toidu ja muu esmavajaliku tellimine kolib üha enam mobiiltelefoni - kõigist tellimustest üle 55 protsendi, järgnevad lauaarvuti 41 ning tahvel ligi nelja protsendiga" rääkis Barbora.ee tegevjuht Kirke Pentikäinen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.