Tunnustatud majandusajakiri Capital Finance International valis R-Kioski emafirma Reitan Convenience’i mugavuskaubanduse kontseptsiooni teist aastat järjest Põhjamaade ja Balti riikide parimaks. Hinnati keskkonnasõbralikkust, sotsiaalset vastutustundlikkust ja juhtimispõhimõtteid.

- R-Kiosk
- Foto: Rauno Liivand
“R-Kiosk on keskkonnasõbralike lahenduste elluviimisel Eesti mugavuskaubanduses suunanäitajaks,” ütles R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves. “Oleme muutuste eestvedajad, sest mõeldes tänastele kliimaprobleemidele, on liikumine keskkonna tähtsustamise suunas vältimatu ja vajalik. Ehkki olulisi samme keskkonnasäästliku mõtteviisi toetamiseks tehti eelmisel aastal mitmeid, jätkame kirglikult,” lausus Ilves.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.