• 10.11.20, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas turundus varjatud võtteid kasutades meie ostukäitumist ja bränditeadlikkust mõjutab?

Ütled turundus – mõtled reklaam. Nii on see meie tavapärase mõtteviisi harjumuslik arusaam. Me oleme harjunud, et turundus meie ümber, see on tele-ja raadioreklaamid, plakatid ja posterid tänavatel ning majaseintel, voldikud ja reklaamlehed, mis meie postkastidesse jõuavad, bännerid ja videod internetis ning sotsiaalmeedias.
Kuidas turundus varjatud võtteid kasutades meie ostukäitumist ja bränditeadlikkust mõjutab?
  • Foto: Pixabay.com
Kuid see on kogu turunduse veelpealne osa. Suurem osa jääb esmapilgul ja teadliku vaatamisoskuse puudusel meie eest varjatuks. On ammu teada fakt, et inimese käitumist juhib alateadvus, kõik see, mis meie mällu on salvestunud, ei ole meil igapäevaselt meeles, ehk siis meie aju ei suuda kogu aeg ja kõike infot meeles pidada, arvesse võtta, kalkuleerida ja otsustada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 12:05
Selveri jõululettidel kolm pidulikku praadi ja söödavad päkapikumütsid – peakokk jagab nippe, kuidas jõululauda stressivabalt planeerida
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele