Ainult tellijatele
Autor: Kristo Krumm, koolitaja • 10. november 2020
Ainult tellijatele

Kuidas turundus varjatud võtteid kasutades meie ostukäitumist ja bränditeadlikkust mõjutab?

Ütled turundus – mõtled reklaam. Nii on see meie tavapärase mõtteviisi harjumuslik arusaam. Me oleme harjunud, et turundus meie ümber, see on tele-ja raadioreklaamid, plakatid ja posterid tänavatel ning majaseintel, voldikud ja reklaamlehed, mis meie postkastidesse jõuavad, bännerid ja videod internetis ning sotsiaalmeedias.

Autor: Pixabay.com

Kuid see on kogu turunduse veelpealne osa. Suurem osa jääb esmapilgul ja teadliku vaatamisoskuse puudusel meie eest varjatuks. On ammu teada fakt, et inimese käitumist juhib alateadvus, kõik see, mis meie mällu on salvestunud, ei ole meil igapäevaselt meeles, ehk siis meie aju ei suuda kogu aeg ja kõike infot meeles pidada, arvesse võtta, kalkuleerida ja otsustada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700