Autor: Kristo Krumm, koolitaja • 10. november 2020
Ainult tellijatele

Kuidas turundus varjatud võtteid kasutades meie ostukäitumist ja bränditeadlikkust mõjutab?

Ütled turundus – mõtled reklaam. Nii on see meie tavapärase mõtteviisi harjumuslik arusaam. Me oleme harjunud, et turundus meie ümber, see on tele-ja raadioreklaamid, plakatid ja posterid tänavatel ning majaseintel, voldikud ja reklaamlehed, mis meie postkastidesse jõuavad, bännerid ja videod internetis ning sotsiaalmeedias.

Autor: Pixabay.com

Kuid see on kogu turunduse veelpealne osa. Suurem osa jääb esmapilgul ja teadliku vaatamisoskuse puudusel meie eest varjatuks. On ammu teada fakt, et inimese käitumist juhib alateadvus, kõik see, mis meie mällu on salvestunud, ei ole meil igapäevaselt meeles, ehk siis meie aju ei suuda kogu aeg ja kõike infot meeles pidada, arvesse võtta, kalkuleerida ja otsustada.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700