E-kaubandus jätkab kasvamist ning lisaks tervisekriisile mõjutab e-kaubandust märkimisväärselt aina kasvav keskkonnateadlikkus.

- 2019. aastal tegi kolm neljast internetikasutajast Eestis vähemalt ühe e-ostu
- Foto: Andras Kralla
Kolmas kvartal oli e-kaubanduses üllatavalt stabiilne. Augustis liikus Eesti pakiautomaatidesse 736 500 pakki, mida oli 51% rohkem kui aasta tagasi. Septembris liikus pakiautomaatide kaudu aga 856 000 pakki, mis on 67% rohkem. Sama suurusjärku pakkide kasvuga kolmandas kvartalis kinnitab ka Maksekeskuse käibekasv, mis oli vastavalt augustis 60% ja 53% septembris.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.