• 23.11.20, 15:42

(E-)kaubanduse käibed ja tulevik

E-kaubandus jätkab kasvamist ning lisaks tervisekriisile mõjutab e-kaubandust märkimisväärselt aina kasvav keskkonnateadlikkus.
2019. aastal tegi kolm neljast internetikasutajast Eestis vähemalt ühe e-ostu
  • 2019. aastal tegi kolm neljast internetikasutajast Eestis vähemalt ühe e-ostu
  • Foto: Andras Kralla
Kolmas kvartal oli e-kaubanduses üllatavalt stabiilne. Augustis liikus Eesti pakiautomaatidesse 736 500 pakki, mida oli 51% rohkem kui aasta tagasi. Septembris liikus pakiautomaatide kaudu aga 856 000 pakki, mis on 67% rohkem. Sama suurusjärku pakkide kasvuga kolmandas kvartalis kinnitab ka Maksekeskuse käibekasv, mis oli vastavalt augustis 60% ja 53% septembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele