• 27.11.20, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL tarbija nõustamiskeskus: allahindlus ei vähenda tarbijaõigusi

Novembri viimasel nädalal täituvad reklaampinnad ahvatlevate musta reede, musta nädala või musta nädalavahetuse pakkumistega. Allahindlusi pakuvad pea kõik poed ning interneti teel saab Eesti tarbija osa ka teiste riikide e-poodide pakkumistest. Sooduskampaaniate ja allahinnatud kaupade puhul on tarbijal õigus e-ostust taganeda ning esitada kaebus toote kvaliteedi kohta.
EL tarbija nõustamiskeskus: allahindlus ei vähenda tarbijaõigusi
  • Foto: Pixabay.com
Eestis ja teistes Euroopa Liidu riikides on seadusega kehtestatud 14-päevane taganemisõigus e-poest ostetud kauba puhul, mis hakkab kulgema hetkest, kui tarbija saab kauba kätte. „Võimalus ostetud kaup tagasi saata, on tingitud eelkõige sellest, et tarbija ei saa toodetega enne ostu tutvuda samaväärselt kui tavapoes. Kaupade müümine soodustingimustel ja allahindluse pakkumine ei mõjuta tarbija 14-päevast taganemisõigust. Seega isegi väga suure, näiteks 90-protsendilise soodustuse puhul ei pea tarbija kaupa endale jätma, kui see talle ei sobi või ei vasta ootustele,“ kummutab Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Tammaru sageli levinud müüti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele