Koroona teine laine kärbib oluliselt elanikkonna kulutusi
SEB kliendiandmete statistikas on novembrikuus võrreldes eelmise kuuga näha ligi 5% kulutuste kukkumist. Enim on kannatanud taas reisimise, meelelahutuse ja väljas söömise valdkonnad ning isegi kasvule pöördunud kulutused kingitustele ei aidanud üldist kulutuste taseme langust ära hoida.
„Analüüsime Eesti inimeste tarbijakäitumist alates selle aasta veebruarist ning teise laine pealt näeme selgelt, et tarbimise ettevaatlikkus käib käsikäes koroonadiagnoosi arvude kasvuga," kommenteeris tänast olukorda SEB Balti kliendianalüüsi ja andmeteaduse juht Lennart Kitt.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.