• 16.12.20, 14:57

Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult

Jõulueelne kuu on e-kaubandusele igal aastal tempokaim aeg aastas ning tänavune aasta on pannud eestlased kordades enam veebist ostma. Samas võib ostukäitumise mustritest järeldada, et inimeste finantskäitumine on muutunud kriisi tõttu läbimõeldumaks ning valikuid tehakse ratsionaalsemalt.
Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult
Hansaposti turundusosakonna juht Maris Kivi toob välja neli vastutustundliku jõuluostlemise nippi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele