• 16.12.20, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult

Jõulueelne kuu on e-kaubandusele igal aastal tempokaim aeg aastas ning tänavune aasta on pannud eestlased kordades enam veebist ostma. Samas võib ostukäitumise mustritest järeldada, et inimeste finantskäitumine on muutunud kriisi tõttu läbimõeldumaks ning valikuid tehakse ratsionaalsemalt.
Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult
Hansaposti turundusosakonna juht Maris Kivi toob välja neli vastutustundliku jõuluostlemise nippi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele