• 16.12.20, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult

Jõulueelne kuu on e-kaubandusele igal aastal tempokaim aeg aastas ning tänavune aasta on pannud eestlased kordades enam veebist ostma. Samas võib ostukäitumise mustritest järeldada, et inimeste finantskäitumine on muutunud kriisi tõttu läbimõeldumaks ning valikuid tehakse ratsionaalsemalt.
Hansapost: kriis on pannud inimesed ostma vastutustundlikult
Hansaposti turundusosakonna juht Maris Kivi toob välja neli vastutustundliku jõuluostlemise nippi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele