• 18.12.20, 09:03

Kantar Emor: Elektroonikat ning parfümeeria- ja ilutooteid ostetakse e-poest rohkem kui tavapoest

Aasta viimases kvartalis taas jõudsalt pead tõstnud koroonaviirus on hoogsalt kasvatanud e-ostjaskonda pea kõigis kaubagruppides, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Kantar Emor: Elektroonikat ning parfümeeria- ja ilutooteid ostetakse e-poest rohkem kui tavapoest
Detsembris tehtud uuringu andmetel on täna suurima e-ostjaskonnaga kaubagrupid elektroonika, parfümeeria ja kosmeetika – neid tooteid on viimase kuu jooksul internetist ostnud enam kui pooled Eesti 15–74aastastest elanikest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele