• 18.12.20, 09:03

Kantar Emor: Elektroonikat ning parfümeeria- ja ilutooteid ostetakse e-poest rohkem kui tavapoest

Aasta viimases kvartalis taas jõudsalt pead tõstnud koroonaviirus on hoogsalt kasvatanud e-ostjaskonda pea kõigis kaubagruppides, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Kantar Emor: Elektroonikat ning parfümeeria- ja ilutooteid ostetakse e-poest rohkem kui tavapoest
Detsembris tehtud uuringu andmetel on täna suurima e-ostjaskonnaga kaubagrupid elektroonika, parfümeeria ja kosmeetika – neid tooteid on viimase kuu jooksul internetist ostnud enam kui pooled Eesti 15–74aastastest elanikest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele