Autor: Maarit Eerme • 29. detsember 2020

Kas bränditoodete aeg toidukauplustes on lõppemas?!

Viimastel aastatel on poodidesse ilmunud hulgaliselt poodide omamärgitooteid, mis pakuvad traditsioonilistele brändikaupadele konkurentsi. Ühelt poolt pakuvad omamärgitooted suuremat valikuvõimalust, teisalt aga jätavad tarbija teadmatusse, kes ja kus tema kauba valmistanud on.
Saarioineni Mamma! kaubamärgi all valmis toidukaupa tootev tehas Rapla lähedal Alus.
Foto: Andres Haabu

Jaebrändid ehk kaupluste omamärgi- või private label tooted hõlmavad kõiki kaupu, mis on loodud ja turustatud jaeketi enda poolt. Jaebrände võib leida pea igas tootekategoorias, nii toidu- kui ka tarbekaupades. Jaemüüja jaoks pakub omamärgitoodete olemasolu võimalust teistest poekettidest eristuda ning lojaalsust ja kasumit suurendada. Bränditoodete tootjad aga ütlevad, et jaebrändid viivad hinnad kunstlikult alla ja mõjutavad seeläbi brändide võimekust töötajatele väärilist palka maksta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700