Colliers International tegevjuht Avo Rõõmussaar rääkis intervjuus, et järjest enam kasvab nende kaupluste formaatide hulk, mis keskenduvad odavale kaubale. Näiteks A1000, Lidl, Pepco, DEPO, Realiseerimiskeskus, Uuskasutuskeskus jne.
A1000 Market endises Mööblimajas
Foto: LIIS TREIMANN
Üldistest trendidest kaubanduskinnisvara turul tõi ta värskest Kesk- ja Ida-Euroopa kaubanduskinnisvara ülevaatest välja, et kõikides riikides on kaubandus praeguses kriisis pihta saanud ning e-kaubandus näitab tõusu. „Kaubanduses on külastajate arv vähenenud 20-40% ning aasta jooksul on olnud nii turult lahkujaid kui ka sisenejaid. Suurimad laienejad on olnud kogu piirkonnas Ikea, H&M ning Burger King. Baltikumist lahkus turult River Island.“
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.