Kaubandus.ee uuris, mis on kaupmeeste soovid uueks aastaks ning mida nad ootavad alanud 2021. aastalt? Loe, mida ennustavad uueks aastaks Kaup24, Hansapost ja Kesko Senukai (K-Rauta) juhid.
Ettevõtete juhtide sõnul eelmisel aastal alanud e-ostlemine jätkub ka käesoleval aastal, kuna tarbijad on sellega juba harjunud. Olulise trendina tuuakse välja ka seda, et tarbijad on rohkem vastutustundlikumad ning nende jaoks on kvaliteet olulisem, kui kvantiteet. Samuti on alust arvata, et käesoleval aastal jätkuvad aiatööd, kodusisustamine, parendamine- ja ehitustööd
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.