Kaubandus.ee uuris, mis on kaupmeeste soovid uueks aastaks ning mida nad ootavad alanud 2021. aastalt? Loe, mida ennustavad uueks aastaks Kaup24, Hansapost ja Kesko Senukai (K-Rauta) juhid.
Ettevõtete juhtide sõnul eelmisel aastal alanud e-ostlemine jätkub ka käesoleval aastal, kuna tarbijad on sellega juba harjunud. Olulise trendina tuuakse välja ka seda, et tarbijad on rohkem vastutustundlikumad ning nende jaoks on kvaliteet olulisem, kui kvantiteet. Samuti on alust arvata, et käesoleval aastal jätkuvad aiatööd, kodusisustamine, parendamine- ja ehitustööd
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.