Autor: Kristina Madisson-Laht • 11. jaanuar 2021

Mida ootavad Eesti kaupmehed aastalt 2021? VOL 3

Sisustus- ja matkatarvetega kauplejad ütlevad, et möödunud aasta pani senist tegevust ümber hindma ning uute asjadega katsetama. Alljärgnevast loost saad teada, kuidas lähevad uuele aastale vastu pereettevõtete Lucky Laika, Homeart´i ja Matkaspordi juhid!

Milline oli 2020. aasta ja mida ootate alanud aastalt?

“Kuna Homearti klientidest moodustasid varem märkimisväärse osa turistid, siis suurte poodide (Ikea, Aatrium, Bauhaus) kõrval on väikese tegijana ainult kohaliku kliendi ostujõuga ära elada väga keeruline. Veebimüük on oluliselt kasvanud, kuid meie poe profiili puhul on see pigem toetav, mitte põhiline müügikanal. Pakume n.ö. elamusrikast ostlemist, mille puhul on oluline osa kliendisuhtlusel ja inspireerival atmosfääril,” rääkis Homearti looja ja tegevjuht Kairit Potisepp.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700