• 14.01.21, 15:01

2020. aasta Eesti raamatumüügiturul: kasvav veebiäri, tootesortimendi laienemine ja uued arendused

Eestlased on raamatuusku, seda kinnitavad ka kriisiaegsed suuremate raamatupoodide müüginumbrid. Hoogsalt kasvas veebiäri ja tegeleti tootesortimendi laiendamisega. Uurisime Rahva Raamatu, Apollo ja Krisostomuse raamatupoodide esindajatelt uuenduste kohta ja panime ritta 2020. aasta raamatute müügiedetabeli.
Mitmed Krisostomuse raamatupoe 2020. aastal enim müüdud raamatud on nende enda kirjastatud.
  • Mitmed Krisostomuse raamatupoe 2020. aastal enim müüdud raamatud on nende enda kirjastatud.
  • Foto: Krisostomuse raamatupood
Rahva Raamatu tegevjuhi Jan Plaani sõnul ei möödunud 2020. aasta küll lihtsalt, aga seda sai siiski edukaks pidada. „Suutsime säilitada töökohad, mille puhul oli suur abi riigipoolsest toest. Positiivne oli kindlasti see, et müüsime ja kirjastasime rohkem raamatuid, kui eelmisel aastal. Kuigi jaepoodide käive kannatas, siis veebiäri kasvas ligi kaks korda,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele