• 22.01.21, 11:33

Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist

Uute pakendite kasutusele võtuga on Maks & Moorits müünud viimase ühteteist kuu jooksul ligikaudu 1 430 000 pakki enam hakkliha ehk vähemalt üks pakk iga Eesti elaniku kohta rohkem kui sellest eelneval perioodil.
Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist
„Uskusime, et tarbija hindab mugavust ja keskkonnasäästlikumat pakendamist, ent taolist edu ei osanud me ettegi näha,“ tunnistas Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:43
Välispartneri kontroll aitab teha kindlaid otsuseid rahvusvahelises äris
Creditinfo Eesti aitab ettevõtetel hinnata rahvusvaheliste partneritega seotud riske ja langetada läbimõeldud otsuseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele