Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist
Uute pakendite kasutusele võtuga on Maks & Moorits müünud viimase ühteteist kuu jooksul ligikaudu 1 430 000 pakki enam hakkliha ehk vähemalt üks pakk iga Eesti elaniku kohta rohkem kui sellest eelneval perioodil.
„Uskusime, et tarbija hindab mugavust ja keskkonnasäästlikumat pakendamist, ent taolist edu ei osanud me ettegi näha,“ tunnistas Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.