Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist
Uute pakendite kasutusele võtuga on Maks & Moorits müünud viimase ühteteist kuu jooksul ligikaudu 1 430 000 pakki enam hakkliha ehk vähemalt üks pakk iga Eesti elaniku kohta rohkem kui sellest eelneval perioodil.
„Uskusime, et tarbija hindab mugavust ja keskkonnasäästlikumat pakendamist, ent taolist edu ei osanud me ettegi näha,“ tunnistas Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.