• 22.01.21, 11:33

Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist

Uute pakendite kasutusele võtuga on Maks & Moorits müünud viimase ühteteist kuu jooksul ligikaudu 1 430 000 pakki enam hakkliha ehk vähemalt üks pakk iga Eesti elaniku kohta rohkem kui sellest eelneval perioodil.
Väiksema jalajäljega pakend kasvatas hakkliha tarbimist
„Uskusime, et tarbija hindab mugavust ja keskkonnasäästlikumat pakendamist, ent taolist edu ei osanud me ettegi näha,“ tunnistas Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele