Kütuse hulgimüüja Jetoil sisenes maailma ühe suurema naftafirma Petronase määrdeainetega Soome turule, kus kavatsetakse lähiaastatel jõuda turuliidrite sekka.
OilTrade’i eesmärk on jõuda viie aastaga Soome turu kolme suurima määrdeainete müüja hulka. „Seal on palju erinevaid väikseid kaubamärke ja õliturg on vägagi killustunud, mis loob head eeldused läbi löömiseks,“ rääkis OilTrade OÜ äriarenduse juht Stig Rogenbaum. Ta lisas, et Jetoil on ainus Eesti määrdeainete müüja, kes on Soome turu nii jõuliselt fookusesse võtnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.