• 28.01.21, 12:11

Kaubamaja juht Erkki Laugus: digitaliseerimine on sundkäik ellujäämiseks

Digitaliseerimine on kaubanduses ja tööstuses kiirelt arenev valdkond. Tallinna Kaubamaja tegevjuhi Erkki Lauguse sõnul füüsilises asukohas kauplemisest enam ei piisa, sest rahvusvaheline e-kaubandus mõjutab kaubandust praktiliselt kõigis maailma piirkondades.
Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.
  • Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.
  • Foto: Meeli Küttim
Kaubamaja juht Erkki Laugus rääkis Äripäeva raadio uue saatesarja "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" esimeses saates, kuidas digipööre on Tallinna Kaubamajas kulgenud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele