Statistikaameti esialgsetel andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2020. aastal kokku ligi 7,7 miljardit eurot. Võrreldes 2019. aastaga suurenes müügitulu püsivhindades 4%.

- Rademari sporditarvete kauplus Ülemiste keskuses.
- Foto: Andres Haabu
Statistikaameti juhtivanalüütik Jaanika Tiigiste ütleb, et kõige enam suurenes müügitulu 2020. aastal 6% tööstuskaupade kauplustes, toidukauplustes oli 4% kasv. „Müügitulu vähenes aga 4% mootorikütuse jaemüügiga tegelevates ettevõtetes,“ täpsustab Tiigiste.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.