Mis saaks, kui müüki tuleks T1, Porto Franco ja Stockmann?
Kui sel aastal tuleks müüki kolm suurt jaekaubanduskinnisvara – Stockmann, T1 ja Porto Franco –, siis kõrvaltvaatajatele näib neist kõige ahvatlevam viimane.
Aastate jooksul vaevaliselt kulgenud Porto Franco arenduse saatus on praegu segane.
Foto: Andras Kralla
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits leidis, et nemad võiks neist kolmest just Porto Franco ära osta. Porto Franco juht Rauno Teder avaldas aga Äripäevale, mis plaanid Porto Francoga neil on.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.