Inimeste huvi e-kaubanduse vastu on kasvanud ja ostu ajajoon on võrreldes varasemaga oluliselt lühem. Osta.ee tegevjuhi Tarvo Tesloni sõnul on tarnekiirus teinud kiire hüppe. E-kaubandusega on Eestis pikalt tegeldud, aga surve välismaistelt poodidelt on suur ja seetõttu tuleb pingutada.

- Tarvo Teslon, Remo Kirss ja Art Lukas.
- Foto: Äripäev
“Tellitud kauba 1-2 päevaga pakiautomaati jõudmine on saanud tavapäraseks. Kui eestlased olid varem harjunud oste tegema arvuti kaudu, siis nüüd kasutatakse selleks ka mobiili,” rääkis Teslon Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik". Ta lisas, et pühapäev on samuti tugev ostupäev ja puhkuste aeg enam ostude tegemist oluliselt ei mõjuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.