Suuremate kaubakeskuste juhtide sõnul on külastatavus aasta taguse ajaga võrreldes ca 15% langenud. Piirangute kõrval tuuakse põhjusena välja tarbijakäitumise muutumist, mis on jätnud selge jälje üsna mitmele kaubagrupile.

- Spordi- ja vaba aja kaupu müüvatel poodidel on tervisekriisi ajal hästi läinud.
- Foto: Andres Haabu
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on keskusel tervisekriisi olukorras siiski kenasti läinud. “Kaubagrupid on erinevad, kui elektroonika müügiga muret ei ole, siis moekaupade kohta seda öelda ei saa. Pidulike rõivastega kauplejad, samuti need kes pakuvad kontoririideid, on kõige keerulisemas olukorras. Teatud segmendid lähevad väikese miinusega, näiteks spordi- ja vabaajarõivad."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.