Autor: Kristina Madisson-Laht • 23. veebruar 2021

Kaubanduskeskuste juhid: tarbijakäitumine on võrreldes kriisieelse ajaga muutunud

Suuremate kaubakeskuste juhtide sõnul on külastatavus aasta taguse ajaga võrreldes ca 15% langenud. Piirangute kõrval tuuakse põhjusena välja tarbijakäitumise muutumist, mis on jätnud selge jälje üsna mitmele kaubagrupile.
Spordi- ja vaba aja kaupu müüvatel poodidel on tervisekriisi ajal hästi läinud.
Foto: Andres Haabu

Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on keskusel tervisekriisi olukorras siiski kenasti läinud. “Kaubagrupid on erinevad, kui elektroonika müügiga muret ei ole, siis moekaupade kohta seda öelda ei saa. Pidulike rõivastega kauplejad, samuti need kes pakuvad kontoririideid, on kõige keerulisemas olukorras. Teatud segmendid lähevad väikese miinusega, näiteks spordi- ja vabaajarõivad."

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700