• 23.02.21, 11:22

Kaubanduskeskuste juhid: tarbijakäitumine on võrreldes kriisieelse ajaga muutunud

Suuremate kaubakeskuste juhtide sõnul on külastatavus aasta taguse ajaga võrreldes ca 15% langenud. Piirangute kõrval tuuakse põhjusena välja tarbijakäitumise muutumist, mis on jätnud selge jälje üsna mitmele kaubagrupile.
Spordi- ja vaba aja kaupu müüvatel poodidel on tervisekriisi ajal hästi läinud.
  • Spordi- ja vaba aja kaupu müüvatel poodidel on tervisekriisi ajal hästi läinud.
  • Foto: Andres Haabu
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on keskusel tervisekriisi olukorras siiski kenasti läinud. “Kaubagrupid on erinevad, kui elektroonika müügiga muret ei ole, siis moekaupade kohta seda öelda ei saa. Pidulike rõivastega kauplejad, samuti need kes pakuvad kontoririideid, on kõige keerulisemas olukorras. Teatud segmendid lähevad väikese miinusega, näiteks spordi- ja vabaajarõivad."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 19:25
Samm edasi automatiseerimises: valmis külmutatud toodetele kohandatud robotladu
Jaekaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint paigaldas Norras asuvale ettevõttele robotlao, mis on kohandatud spetsiaalselt külmutatud toodete ladustamiseks ja tellimuste ettevalmistamiseks. Tegu on olulise sammuga automatiseeritud laolahenduste valdkonnas, mis suurendab toidulogistika tõhusust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele