Cityconi iga-aastasel auhinnagalal selgusid Kristiine ja Rocca al Mare Keskuse parimad kauplused ja teenusepakkujad. Parimad selgitati välja pea 800 testkülastuse põhjal.
“Cityconil on keskuste igapäevase operaatori ja omanikuna väga hea meel näha, et teeninduskultuur on Eestis aasta-aastalt silmnähtavalt paremaks ja professionaalsemaks muutunud. Meie tunnustuse eesmärk on sellele veelgi kaasa aidata ja ärgitada rentnike pingutama. Kui teenindus on hea, siis seda parema meelega tulevad kliendid tagasi,” ütles Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskuste juht Kristjan Maaroos.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.