Cityconi iga-aastasel auhinnagalal selgusid Kristiine ja Rocca al Mare Keskuse parimad kauplused ja teenusepakkujad. Parimad selgitati välja pea 800 testkülastuse põhjal.
“Cityconil on keskuste igapäevase operaatori ja omanikuna väga hea meel näha, et teeninduskultuur on Eestis aasta-aastalt silmnähtavalt paremaks ja professionaalsemaks muutunud. Meie tunnustuse eesmärk on sellele veelgi kaasa aidata ja ärgitada rentnike pingutama. Kui teenindus on hea, siis seda parema meelega tulevad kliendid tagasi,” ütles Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskuste juht Kristjan Maaroos.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.