Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus tegi kokkuvõtted eelmise aasta majutusasutuste ja Airbnb statistika kohta.
Kui möödunud aasta kaks esimest kuud olid turismile mitmendat aastat järjest rekordilised, siis pandeemiast mõjutatud kuud tegid aasta kogulanguseks turistide ja ööbimiste koguarvus ligi 50%. Siseturistide ööbimisi oli 12% vähem, välisturistide ööbimised langesid ligi 70%. Viimati iseloomustasid sellised numbrid välisturismi Eestisse aastatel 1999 ja 2000, kui Eesti polnud veel liitunud Euroopa Liiduga ning oli reisisihtkohana avastamata maa nii Euroopas kui ka kaugemal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.