Viru Keskus tunnustas 2020. aasta parimaid teeninduskohti
Lõppenud 2020. aastal, hoolimata keerulistest oludest, tunnustas Viru Keskus oma parimaid teenindajaid, pöörates tähelepanu eelkõige ühtsetele teenindusmeeskondadele ja tehtud töö järjepidevusele.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.