Walt Disney teatas kolmapäeval, et sulgeb Põhja-Ameerikas vähemalt 60 poodi. Ettevõtte sõnul keskenduvad nad nüüd rohkem e-kaubandusele, vahendab MarketWatch.

- Disney kauplus USAs Floridas.
- Foto: Reuters/Scanpix
Pandeemia ajal hakkas aina rohkem inimesi poodlema internetis, sest valitsused seadsid koroonaviiruse leviku peatamiseks piiranguid. Mitmed suuremad jaemüüjad on saanud sellest kahju. Teised jaemüüjad, kes on keskendunud internetimüügile, näiteks Amazon, lõikasid sellest hoopis märgatavat kasu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.