Stockmanni kaubamaja Tallinnas, hoone on plaanis selle aasta jooksul müüa.
Foto: Liis Treimann
Kohandatud kasum oli kvartalis 14,2 miljonit eurot, aasta tagasi oli näitaja 30,7 miljonit eurot. Lindexi varade allahindlus mõjutas tulemusi negatiivselt 250 miljoni euro ulatuses.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.