Autor: Kaubandus.ee • 9. märts 2021

Unileveri uus ilualgatus ütleb „ei“ normaalsele

Üks maailma juhtivaid toidu- ja esmakaupade tootjaid Unilever teatas, et kõrvaldab sõna „normaalne” kõigilt oma ilu- ja isikuhooldusvahendite kaubamärkide pakenditelt ja reklaamidelt ning võtab suuna mitmekesisuse ja isikupärasuse toetamisele tootedisainis ja brändireklaamidel. Algatus on osa ettevõtte uue “Positive Beauty” (“Positiivne ilu”) nimelise strateegia turule toomisest.

Inimeste kogemuste ja ootuste analüüsimiseks ilutööstuses viis Unilever käesoleva aasta alguses läbi ülemaailmse uuringu* - selgus, et enam kui pooled vastanutest ehk 56% usuvad, et ilu- ja isikuhooldustööstus võib panna inimesi end tõrjutuna tundma. Seitse uuringule vastajat kümnest leidis, et sõna „normaalne” kasutamisel toodete pakenditel ja reklaamidel on negatiivne mõju, kusjuures nooremate, 18–35 aastaste vastajate puhul kasvab see sagedus kaheksani kümnest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700