Eesti Pank avaldas 2020. aasta turismitulu andmed. Kui veel 2019. aastal ületas turismieksport 2 miljardit eurot, siis läinud aastal langes see 63% ehk 1,3 miljardit eurot, ulatudes vaid 763 miljoni euroni.

- turistid Tallinna Sadamas
- Foto: LIIS TREIMANN
„Eriti väikeses riigis on selge, et meie jõukus või selle puudumine sõltub eeskätt sellest, millisel määral suudame kaupu ja teenuseid müüa väljapoole Eestit. Turism on olnud tõusvas joones Eestile eksporditulu tekitaja, tundmatu väikeriigi staatusest oleme aasta-aastalt edendanud Eesti mainet tuntud puhkuse- ning äri- ja konverentsiturismi sihtkohaks ning vastavalt on kasvanud ka tulu turismist,“ kommenteeris olukorda EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.