Transparency Summityl räägiti, et tänases maailmas tahavad tarbijad rohkem infot toodete kohta saada. Oodatakse, et suured ettevõtted oleksid avatud ning jagaksid informatsiooni. Avatuse all peetakse silmas eelkõige seda, et ollakse valmis infot jagama, info on selge ja arusaadav ning räägitakse tõtt ehk ollakse aus.
L'Oréal avab uue peatüki teadusuuringutes ja innovatsioonis, tuginedes rohelisele teadusele (bioteadus). Loodusest saab edasiviiv jõud, et töötada välja taastuvad alternatiivid kosmeetikatoodetes kasutatavatele naftapõhistele koostisosadele. Ettevõtte eesmärk on, et 2030. aastaks pärineks 95% kosmeetikatoodete koostisosadest taastuvatest taimeallikatest, rikkalikest mineraalidest või ringprotsessidest ning kõik tootevalemid oleksid ohutud maailma veekeskkonnale. Lisaks jätkab ettevõte oma tarbijate ja sidusrühmade kaasamist, jagades läbipaistvalt teadmisi ning innustades tarbijaid tegema tarku ja vastutustundlikke ostuotsuseid.