Autorid: Kaubandus.ee , Maarit Eerme • 12. märts 2021

L’Oréali nägemus tuleviku ilust: läbipaistvus, ohutus ja roheline teadus

L'Oréal rääkis Transparency Summit 2021 virtuaalüritus "Meie toodetes", mis on nende nägemus tuleviku ilust. Tähtsal kohal on läbipaistvus, ohutus ja roheline teadus.

Transparency Summityl räägiti, et tänases maailmas tahavad tarbijad rohkem infot toodete kohta saada. Oodatakse, et suured ettevõtted oleksid avatud ning jagaksid informatsiooni. Avatuse all peetakse silmas eelkõige seda, et ollakse valmis infot jagama, info on selge ja arusaadav ning räägitakse tõtt ehk ollakse aus.

L'Oréal avab uue peatüki teadusuuringutes ja innovatsioonis, tuginedes rohelisele teadusele (bioteadus). Loodusest saab edasiviiv jõud, et töötada välja taastuvad alternatiivid kosmeetikatoodetes kasutatavatele naftapõhistele koostisosadele. Ettevõtte eesmärk on, et 2030. aastaks pärineks 95% kosmeetikatoodete koostisosadest taastuvatest taimeallikatest, rikkalikest mineraalidest või ringprotsessidest ning kõik tootevalemid oleksid ohutud maailma veekeskkonnale. Lisaks jätkab ettevõte oma tarbijate ja sidusrühmade kaasamist, jagades läbipaistvalt teadmisi ning innustades tarbijaid tegema tarku ja vastutustundlikke ostuotsuseid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757