L'Oréal rääkis Transparency Summit 2021 virtuaalüritus "Meie toodetes", mis on nende nägemus tuleviku ilust. Tähtsal kohal on läbipaistvus, ohutus ja roheline teadus.
Transparency Summityl räägiti, et tänases maailmas tahavad tarbijad rohkem infot toodete kohta saada. Oodatakse, et suured ettevõtted oleksid avatud ning jagaksid informatsiooni. Avatuse all peetakse silmas eelkõige seda, et ollakse valmis infot jagama, info on selge ja arusaadav ning räägitakse tõtt ehk ollakse aus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.