Maailma ühe suurema rõivamüüja H&M müük vähenes veebruariga lõppenud kvartalis oodatust vähem ja märtsi alguses sai sadu poode uuesti avada, vahendab Reuters.

- H&Mi pood Ülemiste keskuses.
- Foto: Raul Mee
Ettevõte teatas esmaspäeval, et majandusaasta esimese kvartali netomüük kahanes aasta varasema perioodiga võrreldes 27% 40,1 miljardi Rootsi kroonini ehk 3,95 miljardi euroni. Analüütikud olid keskmiselt oodanud 30% vähenemist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.