Maailma ühe suurema rõivamüüja H&M müük vähenes veebruariga lõppenud kvartalis oodatust vähem ja märtsi alguses sai sadu poode uuesti avada, vahendab Reuters.

- H&Mi pood Ülemiste keskuses.
- Foto: Raul Mee
Ettevõte teatas esmaspäeval, et majandusaasta esimese kvartali netomüük kahanes aasta varasema perioodiga võrreldes 27% 40,1 miljardi Rootsi kroonini ehk 3,95 miljardi euroni. Analüütikud olid keskmiselt oodanud 30% vähenemist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.