Autor: Kristina Tammaru, EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja • 17. märts 2021
Ainult tellijatele

E-kaubanduse uus trend dropshipping: mis see on ja kuidas seda ära tunda?

Kas olete end leidnud olukorrast, kus e-poe kontaktandmed viitavad kohalikule ehk Eestis tegutsevale kauplejale, kuid tellitud kaup laseb ennast pikalt oodata ning üllatusena saabub pakk hoopis Hiinast? Tõenäoliselt on sel juhul tegemist dropshippingu kui asukohavaba e-kaubanduse vormiga, kirjutab EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Tammaru.

Dropshipping on ärimudel, kus toodete hoiustamise ja saatmisega tegeleb kaupleja asemel dropshippingu teenust pakkuv ettevõte. E-pood reklaamib ja vahendab kaupu omamata füüsilist laojääki ning tooteid ladustatakse välisriigis, mis tähendab pikemat tarneaega. Kuidas eristada dropshippingut tavapärasest e-poest ning miks on tarbija jaoks oluline neil vahet teha.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700