Autor: Kristina Tammaru, EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja • 17. märts 2021
E-kaubanduse uus trend dropshipping: mis see on ja kuidas seda ära tunda?
Kas olete end leidnud olukorrast, kus e-poe kontaktandmed viitavad kohalikule ehk Eestis tegutsevale kauplejale, kuid tellitud kaup laseb ennast pikalt oodata ning üllatusena saabub pakk hoopis Hiinast? Tõenäoliselt on sel juhul tegemist dropshippingu kui asukohavaba e-kaubanduse vormiga, kirjutab EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Tammaru.
Dropshipping on ärimudel, kus toodete hoiustamise ja saatmisega tegeleb kaupleja asemel dropshippingu teenust pakkuv ettevõte. E-pood reklaamib ja vahendab kaupu omamata füüsilist laojääki ning tooteid ladustatakse välisriigis, mis tähendab pikemat tarneaega. Kuidas eristada dropshippingut tavapärasest e-poest ning miks on tarbija jaoks oluline neil vahet teha.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.