• 24.03.21, 14:40

Miks inimesed jätkuvalt kassasabas seisavad?

Igapäevane poeskäik ja esmavajaliku hankimine, eriti praegusel pandeemiaajal, peab olema kiire, mugav ja turvaline. Võimalused selleks on ka olemas - kassasabast päästavad iseteeninduskassad, mis Eestis poeskäijatele tuttavad juba kümmekond aastat ning alates möödunud aastast saab Maxima kauplustes kasutada ostupuldina ka oma nutitelefoni, kirjutab Maxima Eesti finantsjuht Aleksei Kadõrko.
Aleksei Kadõrko
  • Aleksei Kadõrko
  • Foto: SANDRA PALM PHOTOGRAPHY
Kuid jätkuvalt eelistavad paljud ostlejad endiselt tavakassasid ehk teadlikult valitakse "võimalus" seista koos teiste ostjatega järjekorras. Miks see nii on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele