• 24.03.21, 14:40

Miks inimesed jätkuvalt kassasabas seisavad?

Igapäevane poeskäik ja esmavajaliku hankimine, eriti praegusel pandeemiaajal, peab olema kiire, mugav ja turvaline. Võimalused selleks on ka olemas - kassasabast päästavad iseteeninduskassad, mis Eestis poeskäijatele tuttavad juba kümmekond aastat ning alates möödunud aastast saab Maxima kauplustes kasutada ostupuldina ka oma nutitelefoni, kirjutab Maxima Eesti finantsjuht Aleksei Kadõrko.
Aleksei Kadõrko
  • Aleksei Kadõrko
  • Foto: SANDRA PALM PHOTOGRAPHY
Kuid jätkuvalt eelistavad paljud ostlejad endiselt tavakassasid ehk teadlikult valitakse "võimalus" seista koos teiste ostjatega järjekorras. Miks see nii on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele