• 24.03.21, 14:40

Miks inimesed jätkuvalt kassasabas seisavad?

Igapäevane poeskäik ja esmavajaliku hankimine, eriti praegusel pandeemiaajal, peab olema kiire, mugav ja turvaline. Võimalused selleks on ka olemas - kassasabast päästavad iseteeninduskassad, mis Eestis poeskäijatele tuttavad juba kümmekond aastat ning alates möödunud aastast saab Maxima kauplustes kasutada ostupuldina ka oma nutitelefoni, kirjutab Maxima Eesti finantsjuht Aleksei Kadõrko.
Aleksei Kadõrko
  • Aleksei Kadõrko
  • Foto: SANDRA PALM PHOTOGRAPHY
Kuid jätkuvalt eelistavad paljud ostlejad endiselt tavakassasid ehk teadlikult valitakse "võimalus" seista koos teiste ostjatega järjekorras. Miks see nii on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele