• 24.03.21, 14:40

Miks inimesed jätkuvalt kassasabas seisavad?

Igapäevane poeskäik ja esmavajaliku hankimine, eriti praegusel pandeemiaajal, peab olema kiire, mugav ja turvaline. Võimalused selleks on ka olemas - kassasabast päästavad iseteeninduskassad, mis Eestis poeskäijatele tuttavad juba kümmekond aastat ning alates möödunud aastast saab Maxima kauplustes kasutada ostupuldina ka oma nutitelefoni, kirjutab Maxima Eesti finantsjuht Aleksei Kadõrko.
Aleksei Kadõrko
  • Aleksei Kadõrko
  • Foto: SANDRA PALM PHOTOGRAPHY
Kuid jätkuvalt eelistavad paljud ostlejad endiselt tavakassasid ehk teadlikult valitakse "võimalus" seista koos teiste ostjatega järjekorras. Miks see nii on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele