Rimi Eesti juht Vaido Padumäe ütles, et neil on hetkel arendamisel mitmed lahendused nii klientidele kui ka töötajatele. Ta lisas, et muutustega tuleb kohaneda ja reageerida olukordadele kiiresti.

- Vaido Padumäe
- Foto: Andres Haabu
Padumäe rääkis, et nad on tänulikud, et nende poed saavad antud tingimustes kenasti toimetada. „Küll aga on tänaseks juba aasta kestnud pandeemia proovile pannud ka meid. Meie jaoks on väga oluline hoida kinni kehtestatud reeglitest, et seeläbi hoida nii oma töötajaid aga ka kliente,“ ütles Padumäe. Ta lisas, et viirus pole jätnud puutumata ka nende töötajaid, ent tal on hea meel tõdeda, et massilist kauplustesisest levikut pole nad seni tuvastanud. „Võime järeldada, et meie töötajad on võtnud reeglitest kinnipidamist väga tõsiselt ning ettevõttesisesed ennetusmeetmed reaalselt toimivad.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.