Amserv Grupp müüs esimeses kvartalis 735 uut autot, mis on 10,1 protsenti rohkem kui mullu samal perioodil, teatas ettevõte. Kasutatud autosid müüdi 242, mis on 17 protsenti enam kui 2020. aasta samal perioodil.
Amservi juhi Rene Vareku sõnul näitab automüük taas positiivseid märke.
Foto: Margus Johanson/Amserv
„Kuigi 2021. aasta esimeses kvartalis olid automüügisalongid suletud või toimisid rangete piirangute tingimustes, oli tegelik automüük Amservis ja kogu Eesti autoturul üllatavalt hea,“ märkis Amserv Grupi ASi tegevjuht Rene Varek.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.