Autor: Kaubandus.ee • 13. aprill 2021

Kantar Emor: Koroona teise laine mõjul kasvas toidukaupade e-ostjaskond 77 protsenti

Viimase poole aastaga on toidukaupade e-ostjaskond kasvanud 77 protsenti. Kui augustis oli viimase kuu jooksul e-poodidest toidukaupu ostnud 8 protsenti 15–74aastasest elanikkonnast, siis märtsi algul ulatus see juba 13 protsendini, selgub Kantar Emori värskest uuringust.
Selver loodab, et uus komplekteerimiskeskus aitab järgmise aasta lõpuks kasvatada e-kaubanduse käibe üle 12 miljoni euro.
Foto: Andras Kralla

Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on toidukaupade e-ostjate seas enam naisi, alla 40-aastaseid inimesi, Tallinna ja Harjumaa elanikke ning lastega perede esindajaid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700