• 13.04.21, 14:42

Kantar Emor: Koroona teise laine mõjul kasvas toidukaupade e-ostjaskond 77 protsenti

Viimase poole aastaga on toidukaupade e-ostjaskond kasvanud 77 protsenti. Kui augustis oli viimase kuu jooksul e-poodidest toidukaupu ostnud 8 protsenti 15–74aastasest elanikkonnast, siis märtsi algul ulatus see juba 13 protsendini, selgub Kantar Emori värskest uuringust.
Selver loodab, et uus komplekteerimiskeskus aitab järgmise aasta lõpuks kasvatada e-kaubanduse käibe üle 12 miljoni euro.
  • Selver loodab, et uus komplekteerimiskeskus aitab järgmise aasta lõpuks kasvatada e-kaubanduse käibe üle 12 miljoni euro.
  • Foto: Andras Kralla
Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on toidukaupade e-ostjate seas enam naisi, alla 40-aastaseid inimesi, Tallinna ja Harjumaa elanikke ning lastega perede esindajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele