• 16.04.21, 11:15

Mineraalvesi, majonees ja mustikamarinaad

Eestlased eelistavad grillida peamiselt vanu lemmikuid, kuid ollakse valmis proovima ka uusi tooteid. Eelistatumate grilltoodete hulgast leiab marinaade, mis sisaldavad Värska vett, mustikapüreed ja Hellmann’s majonees.
Eesti grilltoodete lett on kogu maailmas ainulaadne. Igal aastal tuuakse turule ka mitukümmend uut toodet.
  • Eesti grilltoodete lett on kogu maailmas ainulaadne. Igal aastal tuuakse turule ka mitukümmend uut toodet.
  • Foto: Maarit Eerme
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul on hetkel peamiseks trendiks see, et grillitakse jätkuvalt kodus ja sõprade ringis. “Suuri grillpidusid ja -festivale ei toimu.” Seetõttu näevad nad, et suvetoodete müük võiks tõusta sama kõva tempoga nagu eelmisel aastal, kuskil 5%. “Kõige parem müügimees on ikkagi ilm ning loodame, et tuleb kaunis suvi,” ütles Kruustükk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele