Koroonakriis on mõjutanud jaekettide valmistoidu müüki, kuid uute toodete arendused on aidanud müügid taas kasvule lükata. Milliseid valmistooteid tarbijad toidupoodidest otsivad?
- Rimi kaupluste valmistoidu lett Foto: Maarit Eerme
“Rimi köögi valmistoitude müügid on kasvavas trendis, mille põhjuseks võib olla inimeste mugavus – ei soovita või ei jõuta kodukontoris igapäevaselt ja tervele perele süüa teha,” kommenteeris Rimi valmistoidu kategooriagrupijuht Evelyn Rang. Ta lisas, et värske valmistoit vähendab kindlasti inimeste ja perede muret “mida täna süüa teha” ning hoiab kokku nende aega, mis muidu kuluks toidu valmistamisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.