Koroonakriis on mõjutanud jaekettide valmistoidu müüki, kuid uute toodete arendused on aidanud müügid taas kasvule lükata. Milliseid valmistooteid tarbijad toidupoodidest otsivad?

- Rimi kaupluste valmistoidu lett
- Foto: Maarit Eerme
“Rimi köögi valmistoitude müügid on kasvavas trendis, mille põhjuseks võib olla inimeste mugavus – ei soovita või ei jõuta kodukontoris igapäevaselt ja tervele perele süüa teha,” kommenteeris Rimi valmistoidu kategooriagrupijuht Evelyn Rang. Ta lisas, et värske valmistoit vähendab kindlasti inimeste ja perede muret “mida täna süüa teha” ning hoiab kokku nende aega, mis muidu kuluks toidu valmistamisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.