• 27.04.21, 16:19

Allar Kahju: homsete vajaduste mõistmine on automatiseerimise tähtsaim küsimus

Tark ettevõtja ei tee ühtegi investeeringut niisama lootuses, et "äkki annab mingi efekti". See reegel kehtib raudkindlalt ka logistikavaldkonna kohta ning seda ka kiiresti arenevates ja innovatsioonile avatud Balti riikides, kirjutab Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) logistikaoperatsioonide arenduse juht Allar Kahju.
Allar Kahju on teadaolevalt kõrgeimal ametikohal olev eestlasest logistik.
  • Allar Kahju on teadaolevalt kõrgeimal ametikohal olev eestlasest logistik.
  • Foto: Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC tegutseb 23 riigis, kus elab kokku 600 miljonit inimest ning me liigutame aastas 2,3 miljardit kasti kaupu. Väga erineva suuruse ja arengutasemega turud annavad meile laiad teadmised ja kogemused. Siiski on kogu sellest mahust täisautomaatselt hallatud ladudes esialgu vaid ligikaudu viiendik ning selle põhjused on tegelikult väga lihtsad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele