• 30.04.21, 09:52

Anne Vetik: e-pood peab võrgutama, mitte igava disainiga ostjalt hoogu maha võtma!

E-kaubanduse UX konverentsi esineja ja pikaajalise reklaami- ning produktsioonikogemusega Anne Vetiku taust tingib terava pilgu, mis esitab visuaalile omad nõudmised. “Esimene emotsioon loeb, samuti funktsionaalsus!” ütleb ta, kuid rohelise maailmavaate pooldajana püüab siiski e-ostlemist vältida.
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku sõnul on e-poe puhul esimene pilk määrava tähtsusega.
  • Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku sõnul on e-poe puhul esimene pilk määrava tähtsusega.
  • Foto: Ken Oja
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku jaoks on e-poe juures oluline esimene emotsioon. Kogenud pilk tabab kiirelt, mis on ilus ja kole. Lisaks hindab ta funktsionaalsust, tootefotode kvaliteeti ja kogust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele