Autor: Kristina Madisson-Laht • 30. aprill 2021

Anne Vetik: e-pood peab võrgutama, mitte igava disainiga ostjalt hoogu maha võtma!

E-kaubanduse UX konverentsi esineja ja pikaajalise reklaami- ning produktsioonikogemusega Anne Vetiku taust tingib terava pilgu, mis esitab visuaalile omad nõudmised. “Esimene emotsioon loeb, samuti funktsionaalsus!” ütleb ta, kuid rohelise maailmavaate pooldajana püüab siiski e-ostlemist vältida.
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku sõnul on e-poe puhul esimene pilk määrava tähtsusega.
Foto: Ken Oja

Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku jaoks on e-poe juures oluline esimene emotsioon. Kogenud pilk tabab kiirelt, mis on ilus ja kole. Lisaks hindab ta funktsionaalsust, tootefotode kvaliteeti ja kogust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757