Anne Vetik: e-pood peab võrgutama, mitte igava disainiga ostjalt hoogu maha võtma!
E-kaubanduse UX konverentsi esineja ja pikaajalise reklaami- ning produktsioonikogemusega Anne Vetiku taust tingib terava pilgu, mis esitab visuaalile omad nõudmised. “Esimene emotsioon loeb, samuti funktsionaalsus!” ütleb ta, kuid rohelise maailmavaate pooldajana püüab siiski e-ostlemist vältida.
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku sõnul on e-poe puhul esimene pilk määrava tähtsusega.
Autor: Ken Oja
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku jaoks on e-poe juures oluline esimene emotsioon. Kogenud pilk tabab kiirelt, mis on ilus ja kole. Lisaks hindab ta funktsionaalsust, tootefotode kvaliteeti ja kogust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.