Autor: Kristina Madisson-Laht • 30. aprill 2021
Anne Vetik: e-pood peab võrgutama, mitte igava disainiga ostjalt hoogu maha võtma!
E-kaubanduse UX konverentsi esineja ja pikaajalise reklaami- ning produktsioonikogemusega Anne Vetiku taust tingib terava pilgu, mis esitab visuaalile omad nõudmised. “Esimene emotsioon loeb, samuti funktsionaalsus!” ütleb ta, kuid rohelise maailmavaate pooldajana püüab siiski e-ostlemist vältida.
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku sõnul on e-poe puhul esimene pilk määrava tähtsusega.
Foto: Ken Oja
Reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku jaoks on e-poe juures oluline esimene emotsioon. Kogenud pilk tabab kiirelt, mis on ilus ja kole. Lisaks hindab ta funktsionaalsust, tootefotode kvaliteeti ja kogust.