• 06.05.21, 15:18

Marju Jeedas: kaubanduskeskused muutuvad, kuid jäävad alles ka pärast kriisi

Ebakindel majanduskeskkond pole kaubanduse arengut seisma pannud, kuid kriisieelset olukorda saame näha ilmselt 2023. aastal, arvab Lõunakeskuse juht Marju Jeedas. Samas on tema sõnul oluline teha kaugelevaatavaid otsuseid ning selles osas on eeskujuks rahvusvahelised brändid, kes julgelt laienevad ja uusi turge vallutavad.
Marju Jeedas
  • Marju Jeedas
  • Foto: Silver Gutmann
Heaks näiteks on Saksa jaemüügikett Lidl, mis lähiajal Lõunakeskuse linnakus oma kaupluse avab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele