Huvitav statistika: eriolukord pani kodused remonttööd mõneks ajaks pausile
Piirangute leevenemine viis inimesed ostukeskustesse, ehitus- ja aiapoodidesse. 61% tarbijatest ütleb, et eriolukorra ajal jäid kodused remonttööd pausile, sest soov oli valida ehitusmaterjale poes koha peal, selgub Credit24 läbi viidud küsitlusest.
Küsitluses osalenud tõid välja, et kõige enam võeti ette lihtsamaid ehitustöid, näiteks vahetati tapeeti, tehti maalritöid ja selliseid koduga seotud korrastustöid, mis olid aja puudusel varem edasi lükatud.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.