• 25.05.21, 08:17

Koduekstra personalijuht: praegu ei saa jagada vaid töökorraldusi, tuleb ka inimesi kuulata

Praegu tuleb olla valmis inimesi ära kuulama, mistõttu võivad telefonikõned kujuneda tavapärasest tunduvalt pikemaks. Koduekstra personali- ja piirkonnajuht Maret Härm-Tilk nentis, et praegu ei saa jagada töökorraldusi, vaid tuleb tunda huvi ka töötaja tervise ja mõttemaailma vastu.
Koduekstra OÜ personali- ja piirkonnajuht Maret Härm-Tilk
  • Koduekstra OÜ personali- ja piirkonnajuht Maret Härm-Tilk
"Inimese tervis, sealhulgas ka vaimne, on pigem isiklik teema, siis on veidi rohkem hägustunud ka tööalase ja isikliku suhtluse piirid.ˮ

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele