Autor: Kaubandus.ee • 27. mai 2021

Internetiostjate osakaal on langenud kõigis kaubagruppides

Viimase kuu jooksul on internetist kaupu ostnud 63 protsenti Eesti elanikest. Seejuures on internetiostjate osakaalud langenud kõigis vaadeldud kaubagruppides, enim riiete kategoorias, selgub värskest Kantar Emori poolt läbi viidud e-kaubanduse trendiuuringust.

Enim kaotas e-ostjaskonda riiete kategooria (e-ostjaskond langes 41%), sellele järgnevad ravimid (langus 37%), kodutehnika (langus 31%), sisustuskaubad ja mööbel (langus 31%) ning spordikaubad (langus 30%).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700