• 27.05.21, 10:56

Internetiostjate osakaal on langenud kõigis kaubagruppides

Viimase kuu jooksul on internetist kaupu ostnud 63 protsenti Eesti elanikest. Seejuures on internetiostjate osakaalud langenud kõigis vaadeldud kaubagruppides, enim riiete kategoorias, selgub värskest Kantar Emori poolt läbi viidud e-kaubanduse trendiuuringust.
Internetiostjate osakaal on langenud kõigis kaubagruppides
Enim kaotas e-ostjaskonda riiete kategooria (e-ostjaskond langes 41%), sellele järgnevad ravimid (langus 37%), kodutehnika (langus 31%), sisustuskaubad ja mööbel (langus 31%) ning spordikaubad (langus 30%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele