Maxima Eesti jaekaubanduskett sai 20-aastaseks. Aja jooksul on jaeketist kujunenud kodune ja harjumuspärane kauplus klientidele, kindel ja turvaline tööandja inimestele ning pikaajaline ja usaldusväärne partner tarnijatele.
Edvinas Volkas ütles, et nad soovivad kauplustes teha ostlemise klientidele veelgi mugavamaks ja hubasemaks.
Foto: Maxima Eesti
„Eestlased armastavad kodumaist kaupa ja oleme andnud endast parima, et nad seda meie kauplustest ka leiaks. Üle 75% Maximas müüdavatest piimatoodetest on Eestis toodetud, üle 70% müüdavast lihast on kodumaine,“ selgitas Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.