Maxima Eesti jaekaubanduskett sai 20-aastaseks. Aja jooksul on jaeketist kujunenud kodune ja harjumuspärane kauplus klientidele, kindel ja turvaline tööandja inimestele ning pikaajaline ja usaldusväärne partner tarnijatele.
Edvinas Volkas ütles, et nad soovivad kauplustes teha ostlemise klientidele veelgi mugavamaks ja hubasemaks.
Foto: Maxima Eesti
„Eestlased armastavad kodumaist kaupa ja oleme andnud endast parima, et nad seda meie kauplustest ka leiaks. Üle 75% Maximas müüdavatest piimatoodetest on Eestis toodetud, üle 70% müüdavast lihast on kodumaine,“ selgitas Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.