Tallinna Kaubamaja Grupi värsked tulemused näitavad, et börsifirmat vedas teises kvartalis eriti hästi autokaubandus, kuid suurt rahulolu tõi juhtkonnale ka kaubamajade segmendi müügitulu taastumine.

- Tallinna Kaubamaja oli viiruse tõttu suletud ning toimus pakiväljastus
- Foto: Andras Kralla
Tallinna Kaubamaja Grupi 2021. aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 207,2 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 21,2%. I poolaasta müügitulu oli 398,0 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta I poolaasta tulemusega 14,8%. Grupi 2021. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 9,9 miljonit eurot, mis oli 70,3% kõrgem eelmise aasta võrreldava perioodi kasumist. Grupi 2021. aasta 6 kuu puhaskasum oli 7,7 miljonit eurot, ületades eelmise võrreldava perioodi tulemust 89,9%. Maksueelne kasum oli I poolaastal 12,1 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 21,9%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.